krisaloss

Någon fyller snart 40. Någon krisar. Men det är inte jag! Jag tänkte bara ha lite roligt på krisarens bekostnad... :)

Reaktioner

Kategori: Allmänt

Tydligen krisar hela min omgivning.
Igår fick jag höra ett en familjemedlem planerar att kitesurfa och att köra lite amfibieträning. Wtf? En till? Är amfibieträning den nya 38plus träningsformen? Är våtdräkten den nya lilla svarta? Måste jag hänga på beachen hela vintern och filma eländet? "Hörru, nu har du simmat ur bilden igen!" "Nä, alltså nu ärru för långt ute - jag ser ju bara en prick! Vaddåå zooma?"
Sen i sommar får jag väl sitta i min solstol och sticka på någon ö i Roslagen och stirra på samtliga nära o kära som kör: AmfibieMannen 2013.
 
Jag tänker i alla fall ha de här på mig:
 
 
Väninnan hörde av sig: "Jag har börjat skriva en bok! Jag försöker att bli odödlig!" Hon har fyllt 36 och har nu läst att enligt EU är man bara ung till 35. Så dagens kriskvinnor skriver böcker och dagens krismän köper våtdräkter.
 
Undrar vad jag kommer att göra när det väl är dags? (Oj, har jag precis startat en blogg??)
 
  • Permalänk
  • Trackbacks
  • Kommentarer (0)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: