krisaloss

Någon fyller snart 40. Någon krisar. Men det är inte jag! Jag tänkte bara ha lite roligt på krisarens bekostnad... :)

111

Kategori: Allmänt

111 dagar kvar tills Krisaren fyller år. 111 dagar kvar till Dag X. Lite spännande ju! Undrar vad som kommer att hända nu i slutfasen av pre-40årskrisen. Såklart kommer han ju att fortsätta krisa i några år till : när han då har realiserat att det verkligen står en 4 framme istället för den snygga runda 3:an. 
Dags att tänka över presenten kanske nu. Eller nej, vi får fira jul först i lugn o ro. Har jag nämnt att jag har börjat julpynta lite? Krisaren tyckte det var lite tidigt. Kan väl medge, att det inte är direkt någon större insats jag har gjort. Mer än att sätta lite ljus i en plast-minigran jag köpte på IKEA förra helgen. Jag var ju tvungen att göra något med granstackarn. Inte ska han väl stå i tvättstugan tills förste advent, när han nu är så ny o fin.. fast iofs kommer han ju se likadan ut nästa år. Om 111 dagar är granen i alla fall borta. Krisaren fyller år och jag tänker fira och hurra hela dagen. Man kanske kan fixa någon flashmob... Idéer mottages gärna :) 
  • Permalänk
  • Trackbacks
  • Kommentarer (0)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: