krisaloss

Någon fyller snart 40. Någon krisar. Men det är inte jag! Jag tänkte bara ha lite roligt på krisarens bekostnad... :)

Moviestar

Kategori: Allmänt

Krisaren är en filmstjärna. Jag är ju så stolt över hans roll i en mini-horrorfilm på 15 minuter. Det hela handlar om en tjej som går på en blind date och tycker hela daten är kass. Hennes date stirrar bara på henne och säger knappt ett ord. Mer än att han berättar att hans fru är död. Sen visar det sig att han inte var hennes egentliga date - dvs. inte den man hon egentligen skulle träffa och hon känner sig förföljd och till slut blir hon såklart mördad. 
 
Krisaren fick rollen, för att han är asbra att stirra på en maniskt. Helgen innan filminspelningen övade vi på hans blick och jag dog flera gånger. Men det berodde inte på att jag blev mördad - nej, jag skrattade ihjäl mig och samtidigt kände jag den rysningen som man borde känna i en bra horrorfilm. Så jag visste redan då att detta skulle bli bra. Idag fick jag äntligen se resultatet! Bra jobbat kära Krisare! 
 
****
Med anledning av att jag respekterar Krisarens anonymitet lägger jag inte upp filmen här. Men ni kan ju kolla på någon annan horrorfilm och tänka er att det är Krisaren som spelar huvudrollen. Om ni vill engagera Krisaren får ni gå via hans manager - alltså mig - jag tänker ju inte låta honom spela mot några snygga tjejer inte - vi vet ju hur det gick för Jennifer Anniston och Brad Pitt när han spelade mot Angelina Jolie (den satmaran). 
  • Permalänk
  • Trackbacks
  • Kommentarer (0)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: