krisaloss

Någon fyller snart 40. Någon krisar. Men det är inte jag! Jag tänkte bara ha lite roligt på krisarens bekostnad... :)

Tillbaka i tiden

Kategori: Allmänt

Kom just att tänka på en sak. Det är aldrig bra när det händer, då det oftast bara är trams... :) men Krisaren och jag var ju och såg James Bond i förrgår och jag kom på att när de visar slutsekvensen kommer det upp
'James Bond - 50 år'
- och det enda jag tänkte var: Wow, är James Bond bara 10 år äldre än Krisaren? Jag som tycker att de tidiga filmerna någon gång på 60 talet faktiskt verkar vara aslänge sen. Jag sa inget för en gångs skull. Annars hade jag väl fått sova på soffan eller något. Men ibland är det ju faktiskt roligt när han berättar om ett tonårsminne eller vilken film som var hans första biodate osv. - ja, då märker jag att det skiljer några år mellan oss. Inte hemskt många, om ni nu undrar, men tillräckligt många för att han inte skulle ha tittat på mig när han var tonåring. Är rätt säker på att jag inte hade kollat in honom heller i sitt permanentade hår, stonebleached jeansen uppdragna i midjan och collegejackan han hade smyglånat av brorsan. Eller så hade jag bara blivit blixtförälskad.   
 
Har hittat några gamla bilder.. Njut av vårt 80tal :)
 
Krisaren på telefon
 
 
 
Jag har alltid varit bra på att dansa
 
 
Så här såg vi ut - tycker vi hade varit rätt så heta ihop:
 
           
 
 
 
 
  • Permalänk
  • Trackbacks
  • Kommentarer (0)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: