krisaloss

Någon fyller snart 40. Någon krisar. Men det är inte jag! Jag tänkte bara ha lite roligt på krisarens bekostnad... :)

Krisaren testar våtdräkten

Kategori: Allmänt

Krisaren kom till Malmö-Sturup flygplats med våtdräkt, simfenor, simglasögon och såklart den fodrade badmössan. Jag var rätt glad att han inte reste i den outfitten, men den var nerpackad i väskan.
I söndags var det då äntligen dags att testa utrustningen. Vi åkte till Lomma - Skånes finaste badort. Här badar man från påsk till Halloween, iaf om man kommer från min familj och inte är jag.
 
Krisaren satte på sig hela kittet och tyckte vattnet såg lite kallt ut. När han väl skulle sätta på sig simfenorna för att sen kasta sig i drickat, kom en kille iklädd i bara ett par speedos som glatt hoppade in i vattnet och tyckte det var lite kallare än förra veckan. Brrrrrr!
 
Krisaren hoppade äntligen in och min uppgift var det att ta lite bilder och filma lite. Eller så ville jag dokumentera det hela. Eftersom krisaren vill förbli anonym, visas bara klipp där han är långt borta och som är dåligt filmade. Känner detta är min nya grej, lite alternativ våtdräktsfilm. Ska kolla upp det och återkomma.
Ha det nu så kul med dessa spännande klipp!! :)
 
 
 
 
Amfibiemannen simmar.
 
 
 
 
Krisaren i våtdräktt.
 
 
 
Mot Danmark, eller nej, det är lite kallt, jag kommer tillbaka (och det är man ju glad för...).
 
PS - gissa om han var glad och taggad efteråt. Ja innan också i och för sig. Tjejer, det är så HÄR man gör en man glad. Glöm allt annat. :)
 
 
 
  • Permalänk
  • Trackbacks
  • Kommentarer (0)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: