krisaloss

Någon fyller snart 40. Någon krisar. Men det är inte jag! Jag tänkte bara ha lite roligt på krisarens bekostnad... :)

Mannen, myten... och kaninen.

Kategori: Allmänt

Ja, ni är ju nyfikna på vem han nu är. Denna man som kommer på en massa knasigheter och som hänger på soffan med sin godisgalna kanin som sällskap. Berättade jag att denna kanin bet mig i tummen, bara för att jag hade ätit lite vingummi som han sniffade till sig sist? Roligt soffhäng.....Grr!! Tur man har en katt hemma som inte gillar vingummi. Okej, jag får inte ha min lasagne för mig själv, men efterrätten är i alla fall min.
 
Men det var ju varken katter eller kaniner som jag skulle skriva om idag, fast bilder på en liten gullig katt funkar ju alltid. Vill ni se?? :) Okej här kommer den lilla älsklingen: (som förresten INTE är tjock)

Är han inte för söt?? :) Och så här ser krisaren min katt:
 
Måste medge att teckningen är bra. Även om han nu verkligen inte kan kallas Caspar the fat cat. :) Måste ge honom en katt-korv nu. Han blev lite arg när han såg karikatyren. Vänta bara tills jag tar fram ritblocket och tecknar en bild på Marley, killer kaninen!
 
Men nu kom jag ju av mig. Jag tänkte ju fixa en liten sneak preview och ge er det ni önskar och behöver: en bild på självaste krisaren! OBS! bilden kan vara lite skrämmande. Han verkar rätt så mäktig och faktiskt lik någon grekisk gud på denna bild.. fast ni vet ju hur han egentligen är, så här kommer den:
 
 
 Krisaren: mannen, myten, legenden - utan våtdräkt denna gång, vilket händer mycket sällan nuförtiden.... :)


 
 
 
  • Permalänk
  • Trackbacks
  • Kommentarer (0)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: