krisaloss

Någon fyller snart 40. Någon krisar. Men det är inte jag! Jag tänkte bara ha lite roligt på krisarens bekostnad... :)

Krisaren gör mig pank

Kategori: Allmänt

Det här med att man är ute och reser och kommer hem med presenter till sina nära och kära är nog något jag måste sluta med. För det första är jag ju alltid på resande fot och för det andra är ju krisaren den absolut enklaste personen att köpa presenter till. Det är helt galet. Han är ju t.o.m. enklare än jag! Åkte till Finland, köpte lite designpresenter. Åkte till Danmark, köpte lite smått och gott. (fast det har han inte fått än) Åker till Götet och shoppar loss på bokmässan. Japp, här finns det en massa potential. Detta måste sluta. Fast det är ju faktiskt jul snart. Typ om några veckor. Okej, då får han det där jag har låtit lägga undan också då...  och det där andra... och kanske - NEHEJ, detta shoppandet måste sluta. Eller så får jag hitta på en massa presentdagar och börja fira allt, som t.ex. kanelbullens dag eller nej, ännu bättre, jag firar både tyska och svenska dagar med krisaren. Berättar att det är en gammal tradition i min familj eller något. Då får jag ju också en massa presenter!!! Perfekt lösning. Då får jag ju faktiskt gå och handla nu.
 
 
 
  • Permalänk
  • Trackbacks
  • Kommentarer (0)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: