krisaloss

Någon fyller snart 40. Någon krisar. Men det är inte jag! Jag tänkte bara ha lite roligt på krisarens bekostnad... :)

Hur bemöter man en 40 års kris?

Kategori: Allmänt

Har sökt lite på nätet igen och hittade detta som jag faktiskt var tvungen att skratta lite åt.
 
 
När man läser detta så känns det ju inte som om krisaren gör mycket fel just nu - utan han följer punkterna som visas upp här. Han har hittat en hobby, han har börjat träna och därmed skaffat en god hälsa och han har t.o.m. raggat upp tjejer. Undrar om han följde råden som gavs här? :) De är helt fantastiska. Så om ni behöver tips, kolla här! :)
 
Några punkter på krislistan har han inte helt följt, som denna: Handla med måtta. Okej, han har inte köpt någon Porsche än, men massvis med skor och en hel amfibieutrustning ...? Fast det ursäktas kanske med att han har en god hälsa nu. Undrar vad jag ska ursäkta mina hets-sko-köp med? Asch, det är väl bara kvinnligt. Typ den enda kroppsdelen som inte växer när man är en godisjunkie.
 
Lite kul är också annonserna på sidan om 50plus dejting. Jag vill inte ens tänka på vad krisaren hittar på när han närmar sig 50! Men jag har ju några år på mig att avstyra den krisen iaf... :)
 
 
 
 
 
  • Permalänk
  • Trackbacks
  • Kommentarer (0)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: