krisaloss

Någon fyller snart 40. Någon krisar. Men det är inte jag! Jag tänkte bara ha lite roligt på krisarens bekostnad... :)

Helg

Kategori: Allmänt

Äntligen fredag! Ikväll kommer krisaren ner från huvudstaden för att kolla om jag finns kvar efter att ha magrat bort till hälften pga sjukdom. Han kommer försöka feeda mig med Bostongurka och Chicken Wings, så att jag blir lite rund igen.

 Så snygg var jag innan.             En favorit.

Jag ser fram emot en massa roliga historier, som jag kan berätta för er efter denna helg. Undrar om han tänker resa i våtdräkt? Eller ha på sig sin fodrade nya badmössa i alla fall? Strumperna behöver jag väl inte undra över. Säkert kommer han i de rosa och svarta.... :)

Hur som helst ska jag ha min antecknings-app redo, så att jag inte glömmer något.
 
Trevlig helg!!
 
 
 
 
  • Permalänk
  • Trackbacks
  • Kommentarer (0)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: