krisaloss

Någon fyller snart 40. Någon krisar. Men det är inte jag! Jag tänkte bara ha lite roligt på krisarens bekostnad... :)

Google

Kategori: Allmänt

Innan jag startade bloggen tänkte jag att jag googlar upp lite bilder med sökorden "40 års kris". Man bör ju vara lite förberedd när man startar något sådant.
Scrollade lite på första sidan och började fnittra hejdlöst när jag såg en bild på självaste krisaren mitt i skaran av andra krisare, röda sportbilar och skyltar med "40 but sexy" och en massa cellulite. Hur roligt är inte det?? Jag hade sidan öppen hela dagen och skrattade så fort jag fick syn på honom igen. (Ja, jag har lätt för att skratta... :) )
Jag tog såklart en bild på det hela, för nu är han inte kvar på första sidan längre och jag visste att han inte skulle tro mig. Men som ni vet vill krisaren förbli anonym (HAHA!!) så jag får väl hitta någon svart bjälke jag kan placera över ögonen tills jag lägger upp bilden här. Stay tuned and don't forget: 40 but sexy!
  • Permalänk
  • Trackbacks
  • Kommentarer (1)

Kommentarer

  • Magda säger:

    Jag googlade på 40 års kris och fick fram denna:
    http://badtejst.wordpress.com/2008/04/18/bad-tejst-kollektionen-vaxer/

    Jag tror jag dör.

    Svar: Haha! Ja den såg jag också och ni kan lugna er, DETTA är INTE krisaren!
    Zo_fee

    2012-09-04 | 11:29:45
    Bloggadress: http://potatishaxan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: