krisaloss

Någon fyller snart 40. Någon krisar. Men det är inte jag! Jag tänkte bara ha lite roligt på krisarens bekostnad... :)

Gammal ost

Kategori: Allmänt

Undrar faktiskt över när jag ska få tillbaks för gammal ost av krisaren.
 
 
Så mycket trams som jag kommer med - visserligen är allt baserat på verkliga händelser... men man kan ju faktiskt tro att han är rätt nördig och inte så lite speciell, så som jag beskriver honom. Kan väl medge att jag överdriver lite ibland. Sällan, men det kan ju hända när fingrarna flyger över tangenterna. Han måste ha en väldigt bra och stark karaktär och en fantastisk humor om han inte tar illa upp. Och speciell är han ju - i alla fall för mig.
 
Han skulle säkert ha så mycket mer material om mig - inte något krismaterial förstås, är ju i den bästa åldern man kan vara i - men jag är ju knasig hela jag. Kan tänka mig en blogg om en lillgammal tjej som likt ett väsen från en främmande planet plötsligt landar i Sverige år 2012. Hon pratar 50tals svenska likt drottningen och kan varken slang eller svordomar. Hon pratar om sockar och menar strumpor och använder ord som portemonnaie, gräsänka och scarfs för att bara nämna ett par.
 
 
Jag borde kanske ligga lågt ett tag, tills han har glömt mina skriverier och jag har anpassat mig och blivit någon hipster tjej med bra musiksmak. Fast nej, det är ju inte jag och jag gillar ju skriva om hans upptåg. Han får väl ge igen för gammal ost. Jag har ju faktiskt också lite humor.
  • Permalänk
  • Trackbacks
  • Kommentarer (0)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: