krisaloss

Någon fyller snart 40. Någon krisar. Men det är inte jag! Jag tänkte bara ha lite roligt på krisarens bekostnad... :)

Första mötet med krisaren

Kategori: Allmänt

Krisaren och jag träffades på twitter. Vi är ju lite ytliga båda två, så vi tittade bara på avatarerna o kände: "japp, detta kan funka!". Jag tänkte även att det kanske skulle vara skönt med en riktig man istället för alla barnungar man har träffat på sistonde. Så jag åkte upp till huvudstaden för att träffa krisaren. Såg honom, tänkte: mogen man mitt i livet. Skönt! Sen tog han av sig skorna och då borde jag kanske ha reagerat för första gången. Svarta strumpor med rosa (!) häl o tår? Känns som om någon antingen hade en bad-sock-day eller så var det första tecknet på 'jag-måste-förverkliga-mig-genom-att-bära-roliga-strumpor'. Eller så var det bara ngn Sthlm street style som vi bönder från Skånelandet inte hade koll på. Men detta var ju bara början. Ju mer man umgicks, desto mer uppdagades..
  • Permalänk
  • Trackbacks
  • Kommentarer (0)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: