krisaloss

Någon fyller snart 40. Någon krisar. Men det är inte jag! Jag tänkte bara ha lite roligt på krisarens bekostnad... :)

En upprörd strumpa kommenterar

Kategori: Allmänt

Alltså vad är det för fel på mig då? Jag är väl en fin strumpa - jag har ju till och med en liten färgklick på mig som andra inte har.

Jag tar detta som en retorisk fråga, bifogar en bild och låter det bero.

Tror att denna lilla strumpa dock har klättrat uppför karriärstegen likt någon som har varit med på Big Brother. Detta par strumpor kommer att åka fram på varenda dejt och högtid tills en strumpa tappas bort i tvättmaskinen. (Oj! Jasså, har den kommit bort?! Sååå synd! Note to myself: Måste erbjuda mig att tvätta.)

  • Permalänk
  • Trackbacks
  • Kommentarer (4)

Kommentarer

  • Magda säger:

    Inget fel på den strumpan, sluta mobbas nu :).

    Svar: Jasså, har man även sådana i Hbg när man krisar?
    Zo_fee

    2012-09-04 | 11:28:12
    Bloggadress: http://potatishaxan.blogspot.com
  • Anonym säger:

    Det är en väldigt stilig strumpa som det krävs en riktig karl till för att bära upp.

    Svar: Snart är det jul. I år ska jag ge bort svarta strumpor utan färgklick i både Helsingborg och Stockholm.
    Zo_fee

    2012-09-04 | 19:44:31
  • Magda säger:

    Bra talat, herr Anonym.

    Min kör randiga i olika färger typ gult och rosa :)

    Svar: Är han färgblind? Mpnga män har ju det där med grönt o rött....
    Zo_fee

    2012-09-04 | 20:35:28
  • Magda säger:

    Nä han är trendig menar han.

    2012-09-05 | 23:11:02

Kommentera inlägget här: