krisaloss

Någon fyller snart 40. Någon krisar. Men det är inte jag! Jag tänkte bara ha lite roligt på krisarens bekostnad... :)

Anarki är svaret

Kategori: Allmänt

Alltså den här strumphistorien har blivit till någon big issue här. Strumprebeller från hela landet har kontaktat mig och är helt ifrån sig över min nedlåtande yttring till detta fenomen på strumphorisonten. Jag måste nog gå ut med ett pm snart och be om ursäkt.
(in your dreams)

Här kommer den verkliga förklaringen på varför krisaren hade rosa-svarta strumpor på sig. Det var en anarkistisk handling! Ett stilbryte deluxe mot sin annars perfekt genomtänkta britpopstil. Han ville vara en rebell och gå lite wild 'n' crazy på första dejten. Bra idé. Tur man har humor och han hade öl hemma.
  • Permalänk
  • Trackbacks
  • Kommentarer (0)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: